Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 10:15 - Б(л)ог ме наказа
Автор: christof Категория: Забавление   
Прочетен: 4123 Коментари: 16 Гласове:
17

Последна промяна: 03.02.2013 10:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Не се гъбаркам - тази седмица не започна добре за мен. В понеделник паднах и си счупих ръката. Затова, както се досещате, пиша този постинг с една ръка, което е доста досадно и изнервящо. Фрактурата не е от най-леките, ако изобщо можем да говорим за леки фрактури, но се справям някак. Поне се разминах с операцията и болтовете. Засега.
           Защо съм озаглавил постинга си така, обаче?
            Миналата неделя пуснах пост с откровено заядлив и ироничен текст. Признавам си. Постингът целеше подигравка с известен тукашен блогер, чието име няма да споменавам - който от вас се досети, да е жив и здрав. Само ще спомена, че въпросният блогер е психически доста неуравновесен човек и сме си "имали приказката", ако ме разбирате какво имам предвид. Както и да е - в коментар под постинга аз бях прокълнат, така да се каже, от друг известен блогер да ме сполети съдбата на блогера, на когото беше посветен моя постинг. Малко сложно стана, но кой разбрал - разбрал. На другия ден, в понеделник сутринта, се случи инцидентът с мен, което ме накара да погледна за какво става дума. Оказа се, че човекът, за когото бях писал, е тежко болен и явно не му остава много живот (нещо, което явно ми беше убягнало - иначе изобщо нямаше да пиша за него). Това сериозно ме стресна - спор да няма! Стана ми много гадно. Незабавно деактивирах заядливия си постинг и съвсем искрено съжалих, задето се отнесох така с човека. Оттук нататък дори няма да го споменавам повече, както направих преди време с една друга суперизвестна съблогерка - просто прекратих стрелбата и забравих за нея, когато самата тя ме обвини, че съм искал да я вкарам в онкологията. Това, разбира се, е абсурдно твърдение. Аз съм добронамерен и възпитан човек и има граници, които никога на бих преминал. Тук е пълно с хора, които не са ми приятни, с които сме си разменяли "любезности" и откровени обиди, но никога не съм си позволявал да изпадам в амок и да ги кълна като дърта циганка за болести и смърт. Никога не съм приемал Мрежата чак толкова насериозно, че да стигам до крайности. А мен са ме проклинали неведнъж и то - не само мен, ами и детето ми, жена ми и целия ми род. Това не е хубаво и говори за лошо възпитание, сериозно оскотяване и морално пропадане на една немалка част от хората.
           Не ме разбирайте погрешно - аз не твърдя, че това, което ми се случи, е резултат само и единствено от клетвите на небезизвестния тукашен хейтър. Такива инциденти могат да се случат по всяко време и с всеки (недай Боже!), но пък се замислих над някои неща. Като например - могат ли вербалната агресия (която е една от любимите ми теми за изследване) и индустриалните количества хейт в Мрежата да достигнат критични нива и да се трансформират във физически последици за някого? Опасно място ли е вече Интернет? Оставям ви сами да си отговорите на тези въпроси, макар че за повечето от вас всичко това вероятно звучи като сюжет на книга или холивудски филм.
           Но аз наистина не съм сигурен дали Бог или Блог ме наказа.
            Спирам дотук и се надявам това да е първият ми и последен постинг, който пиша с една ръка. Както споменах, досадно и изнервящо е, макар да ставам все по-добър. :-))
           Пожелавам на човека, на когото се подиграх в деактивирания си постинг, диагнозата му да е погрешна и да си е жив и здрав, а на всички останали - весел остатък от уикенда и успешна и безаварийна седмица!








Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Поздрави!
03.02.2013 10:37
В Мрежата, скрита зад анонимност, е нашата оголена същност...
Не се учудвам - и в реала някои хора отвръщат на лошото с лошо...
А вербалната агресия е много близо до физическата...
Едва ли има трансформиране, но човек започва да живее с думите от клетвата и накрая става така, че дори да му се случи нещо, той вече си мисли, че не е случайно...
А покаянието не е лошо нещо! То отваря пътя към Рая : )))...
цитирай
2. pantaleev - Ех Жоре,
03.02.2013 10:41
Да ти зараства ръката по скоро ти пожелавам. Верно е че, понякога може да се прекрачи границата и да е е грешно когато се гъбаркаме с някого. И аз съм правил грешката два пъти да подигравам хора от blog.bg които не са заслужавали ( не са от големите имена на сайта).
Ще ти призная че този сайт всякаш е прокълнат - без майтап, що хора измряха или се разболяха. Само не си преписвай грехове да ти тежат на съвеста - ти нямаш никаква вина че човекът с който си се гъбаркал е бил болен. Няма да тръгна да те обвинявам ;)
цитирай
3. christof - nicodima
03.02.2013 11:12
Това не е първият път, в който си признавам, че съм постъпил лошо с някого тук. За съжаление хората са изгубили доверие помежду си и малцина са били тези, повярвали в искреността на покаянието ми. Надявам се сега да не е така. :)
цитирай
4. christof - Пантич,
03.02.2013 11:21
да ти кажа честно - замисли ме. Доста народ си отиде само в рамките на година. Само да спомена Романов - един изключително талантлив човек, чиито разкази четях с огромен интерес, Балканецът, с когото пък бяхме тежки опоненти и неведнъж сме си разменяли обиди, Митака от Кипър, който изобщо не беше лош човек, дори напротив - беше мъжкар и, макар понякога да прекрачваше границите на добрия тон, поне беше искрен и заставаше зад думите си с истинското си лице, за разлика от десетките мижитурки, подвизаващи се тук...
Мир на праха им и дано са намерили покой отвъд!
Дори не знам какво повече да кажа...
цитирай
5. kamosutrov - Силен човек си, Бушмилс!
03.02.2013 13:28
Малко са хората, които са в състояние да кажат "Извинявай, сгреших".
Поздрав от мене.
цитирай
6. christof - Силен човек си, Бушмилс! Малко са ...
03.02.2013 15:05
kamosutrov написа:
Силен човек си, Бушмилс! Малко са хората, които са в състояние да кажат "Извинявай, сгреших".
Поздрав от мене.

Силен казваш... Не толкова, колкото ми се иска, Сава.
Поздрави и на теб!
цитирай
7. kapricia - :о)))
03.02.2013 18:39
Едно от най-трудните неща е да си признае човек, когато е сбъркал. Не съм наясно с блог-войните и нямам представа за кой блогър е ставало дума в деактивирания постинг, но ми се иска да те поздравя за силата да признаеш, че може би проблемът е бил отчасти и в твоя телевизор. :)

Поздрави и бързо оздравяване!
цитирай
8. starbuck69 - :)
04.02.2013 00:10
Скорошно оздравяване, Жоро!
Но панталеев е прав - този сайт сякаш е прокълнат...
цитирай
9. hloris - И най-важното според мен-
04.02.2013 13:17
че си осъзнал грешката си...въпреки че когато спорят двама и не могат да се
разберат,то вината обикновено е и в двамата....
С пожелания за по-скорошно оздравяване от мен! :)И аз в момента съм болна,та зная какво е.
пп.Що се отнася до сайта,то май не е "най-доброто място за живеене"...
понякога наистина разболява:DD
цитирай
10. ivoki - ПРКРАСЕН ПОСТИНГ.
04.02.2013 18:16
Всеки може да сгреши. Разкаянието е катарзис.
Не бъди суеверен, но знай, че винаги има възмездие ЗА ВСЕКИ !!!
цитирай
11. анонимен - Радвам се
04.02.2013 19:11
да видя по-ранния Бекс.
Поздрави и скорошно оздравяване:)
цитирай
12. muerte - Да не си бил подпийнал?
04.02.2013 20:09
Та затова да си паднал? Или направо да си бил "снощен"? :-)))

Лично аз не вярвам на клетви. И не знам кого визираш в поста си (изтървал съм предния ти пост), но който и да е дано се оправя по-бързо. Заболяванията са кофти, каквито и да са те.
цитирай
13. christof - Не, не съм бил пиян, колега Муерте. ...
04.02.2013 22:02
Не, не съм бил пиян, колега Муерте. Както споменах, инцидентът се случи сутринта - опазил ме Бог да съм фиркан по това време на деня. :-)) Просто се подхлъзнах и паднах върху дланта си и отиде зян, дето се вика. :-)

Благодаря на всички за пожеланията!
цитирай
14. kite333 - Аз пък искам най-ранния ...ама няма
05.02.2013 15:50
angpiskova написа:
да видя по-ранния Бекс.
Поздрави и скорошно оздравяване:)

Поздрави Бекси !
цитирай
15. hloris - Присъединявам се и аз....
05.02.2013 16:47
за по-ранния Бекси...! :)
цитирай
16. christof - да видя по-ранния Бекс. Поздрави и ...
05.02.2013 17:42
kite333 написа:
angpiskova написа:
да видя по-ранния Бекс.
Поздрави и скорошно оздравяване:)Аз пък искам най-ранния ...ама няма

Поздрави Бекси !


Здрасти! Най-ранният бекссс е с бан повече от година. Така и не разбрах в чие тясно модераторско дупе бръкнах, но фактът си е факт. :)) Между другото, активирал съм някои неща при "най-ранния бекссс" и при добро желание може да ги прочетете. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 792866
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031