Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2014 23:37 - Розовата България - постинг трейлър
Автор: christof Категория: Забавление   
Прочетен: 11053 Коментари: 40 Гласове:
23

Последна промяна: 30.04.2014 00:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Скъпи мои съблогери, предполагам повечето от Вас са станали свидетели на уникалния срам и позор, който се случи в понеделник сутринта. Вече смело можем да заявим, че през тази седмица българският некъпан гъз лъсна с цялата си миризлива "прелест", и то - от национален ефир, доказвайки за пореден път, че огромната част от сънародниците ни са се превърнали в едноклетъчни дизентерийни амеби.
           Някакви примитивни селяндури с анцузи и тоалетни синджири на врата от казанлъшкото село Розово показаха, че съвременните българи са достигнали дъното на кенефа и за целия останал свят ще е по-добре да се затрият като геном.

           Този постинг е нещо като трейлър към предстоящия ми епохален труд по тази и няколко свързани с нея теми.

           Пожелавам на стотината останали нормални българи весели празници! 
Всички останали - можете съвсем спокойно да ме целунете по белия задник!







Гласувай:
27



1. tit - добър вечер, Бекс!
30.04.2014 00:04
Предлагам на безукурно мислещите ти коментатори, преди да започнат да плюят селяните от Розово за кой ли път, да прочетат и това:
http://whitebarde.blog.bg/regionalni/2014/04/29/ne-sa-vinovni-horata-v-rozovo.1260981

Лека нощ, Съвест блогова!:))
цитирай
2. born - Няма лошо. Приели са ги в Крън. Има ...
30.04.2014 00:04
Няма лошо. Приели са ги в Крън. Има тук-там някой и друг останал чиляк. Ако бяха дошли от Англия щяха да ги срещат с теманета и да им оближат някои телесни части.
цитирай
3. born - Коментарът ми беше първосигнален. ...
30.04.2014 00:05
Коментарът ми беше първосигнален. Утре ще видя линка на ТИТ .
цитирай
4. christof - tit,
30.04.2014 00:17
твоята неадекватност и опозиция НА ВСЯКА ЦЕНА ме изумяват и ми напомнят на блогера Рустам, който почти винаги, когато срещне мой малко по-провокативен постинг, гледа да се опозиционира ей така - за спорта. Вътрешно знае, че съм прав, но никога и за нищо на света няма да го каже на глас, защото и той е като всички останали българи - най-умният, най-правият и най-великият.
Постингът, който си ми копи-пейстнала е поредното доказателство, че на българите все някой друг им е виновен за дереджето, на което се намират. В интерес на истината, това е един от най-безличните и клиширани постинги, които съм чел.

Слушай ме сега, Тит, защото няма да повтарям.
Най-големият проблем на българите не са политиците, а простотията им. Простотията, която е следствие от тяхното оскотяване и превръщане в примитивни диваци, борещи се само за едното парче мухлясал хляб. Оскотяването, което е следствие от тяхната простотия. Това е затворен кръг, Тит. Едното хем е следствие от другото, хем е причина за него.
Волен Сидеров не е причина - той е следствие от простотията и оскотяването на българите, както и една от причините за простотията и оскотяването им.
И, както споменах, това е постинг-трейлър към следващия ми постинг, който ще разгледа по-детайлно нещата, така да се каже.
Айде, наздраве!
:))
цитирай
5. neznayko - коментар трейлър :)
30.04.2014 00:19
Весели празници и на теб!
цитирай
6. christof - Утре ще видя линка на ТИТ. По-добре ...
30.04.2014 00:24
born написа:
Утре ще видя линка на ТИТ .

По-добре недей - приятелски съвет. Линкът е към постинг, представящ поредното глупаво оправдание, според което тъпите селяндури не били виновни за нищо. Аз лично съжалявам, задето го прочетох.
цитирай
7. tit - christof,
30.04.2014 00:32
нравоучителният ти коментар е поредното доказателство, че ситият на гладния вяра не хваща!:)
Прав си за едно - простотията задължително води до бедност...не задължително - материална.
цитирай
8. christof - Тит,
30.04.2014 00:41
тук изобщо не става дума за това кой на кого вярвал. Това със сития, дето не вярвал на гладния, е отдавнашна тъпотия. Аз мога да ти кажа, че и обратното е вярно - гладният не вярва на сития.
А!? Какво ще ми кажеш сега, о, ти, боркиньо за социална справедливост!?
Отново затъваш в някакви социално-икономически тресавища, Тит. Тресавища, от които много добре знаеш, че няма измъкване. Въпреки че в момента съм пиян (сефте, дет се вика), аз ще пропусна завоалираните ти намеци за бедността, която не била задължително материална.
Съветът ми, Тит, е по-малко да пунтираш Блякпредатора, щото понякога доста се смея, честно ти казвам.
цитирай
9. ramone - ...
30.04.2014 01:06
текстът, за който говори тит наистина е добър. Аз обаче съм само донякъде съгласен с него.
Трейлърът е добър :) Селяните от Розово разбира се, са за много повече от плюене. Никакви оправдания няма за подобна дива простотия. Тва даже не е дивашка простотия. Дори и при диваците има морал. Тук морал няма. Това е тотална дехуманизация.
Обаче, в репортажа, който гледах имаше едно момиченце, което отсрами възрастните. Там някъде са поводите за оптимизъм.
Това потвърди една моя теория, че всичко що е над 35-40 години в Бг е ужасяващ боклук. Демек, всичко живо, що е живяло в робство.
И мен, впрочем ме сърбят ръцете да се отприща по темата. Ако не ме домързи много, ше зема да се пробвам даже.

цитирай
10. tit - Бекс,
30.04.2014 01:11
Гладният трябва да е голяяям простак, за да вярва на сития!:))
цитирай
11. vmir - Ако вярата, истината и простотията зависят от това доколко си нахранен,
30.04.2014 01:38
значи закъсацията е зверска и необратима. Поне, защото преяждането взема много повече жертви, отколкото глада. Без да броим множеството здравословни увреждания от него. Имам предвид персоналната гледна точка, защото тя е водещата. И нямам предвид статистическата гледна точка, която е регистър на последствията от персоналните предпочитания.
цитирай
12. olivie - Ти се нагъзил не за целувка нали?
30.04.2014 03:09
Някъде ги гонят, другаде ги убиват, но е важно КОЙ го прави, нали?
http://bojinkata.blog.bg/novini/2014/04/29/siriia-masovo-ubiistvo-na-deca.1260993
цитирай
13. анонимен - Свободата
30.04.2014 08:03
означава преди всичко отговорност. Това означава, че като си си избрал определени политици, които да те представляват, ти също си я носиш. Ако пък политиците те предадат и не реагираш - също.
Поздрави за поста! Аз също се срамувам от реакциите срещу сирийците в Розово.
цитирай
14. анонимен - Ето, припомням
30.04.2014 08:06
един свой постинг за Сирия, където съм описала хората там такива, каквито ги видях:

http://angpiskova.blog.bg/politika/2013/11/06/zakysneli-spomeni-ot-siriia.1201631
цитирай
15. getmans1 - Изгубени в прехода.
30.04.2014 09:59
Много често в последно време правя паралел между „Следосвобожденска България“ и „ България на прехода“, ами жалка работа сме ние днешните!

Ам. чи такъв е резултата: 1 : 0 за дедовия ми / ум и разум, де /!
цитирай
16. minevv - смотан си ... смотан
30.04.2014 10:22
http://kakvonovo.blog.bg/politika/2014/04/30/bravo-nedialko-ili-kak-pre-otkrih-pig-i-bylgarshtinata.1261039#last_comment
поне кажи че са ти платили,, да не те съжаляваме поне
цитирай
17. blackpredator - С тоя постинг „Розовата България”,
30.04.2014 11:09
ми напомняш rozzata. Как ще ни запознаеш с бъдещите си епистоларни рептилоиди. Много ми идва розовото, ама айде.:)
Напомняш ми с горното повествование на стария Радичков циганин, видял черните и мръсни циганчета в локвата и възкликнал с умиление: „Лебеди мои!”. Евтин е трикът с провокациите...
И като казах Радичков, сякаш си помирисал верблюд.
А според него, „...онези, които помиришат верблюда, забравят своя произход и в душата им пониква едно черно цвете...”
цитирай
18. dekost - Прав си, така е.
30.04.2014 11:25
christof написа:
born написа:
Утре ще видя линка на ТИТ .

По-добре недей - приятелски съвет. Линкът е към постинг, представящ поредното глупаво оправдание, според което тъпите селяндури не били виновни за нищо. Аз лично съжалявам, задето го прочетох.

Аз бих добавил, че човещината е и дела, не само думи. Tози момент често се пропуска у бг-то.
цитирай
19. blondinkas4uk09 - Чакаме с нетърпение епохалния труд! :)
30.04.2014 12:13
А иначе и аз все повтарям, че простотията е най-големия ни враг, ама пусто самочувствие, че ние сме си перфектни, и ако не бяха другите да ни пречат, планини ще местим... не зная това как се лекува!
цитирай
20. ko642 - Май всички са съгласни че просто...
30.04.2014 15:41
Май всички са съгласни че простотията е виновна за всичко :) Надявам се в епохалния си труд да дадеш поне идея как да се преборим с простотията, защото и в ония другия пост има известна истина. Не може селата да се оставят на самотек и от време на време да им се изсипва по някой циганин, арменец, еврей или сириец (както в случая) да ги пробват къде са с простотията или дали не са станали европейци някак си.

Поздрави!

ПП: Обяснението на някои с (не)гласуването е меко казано глуповато
цитирай
21. анонимен - Ами
30.04.2014 16:00
който както иска да го възприема, проблемът си е негов.
Щом един народ не иска да си поеме отговорността и да търси сметка на политиците си, значи си заслужава съдбата. Няма кой да избира вместо него.
цитирай
22. freeoldmen - Хайде, почнаха политагитациите, зер избори идат...
30.04.2014 16:44
Който е гледал репортажите, може би е забелязал как един от простите и тъпи расисти-селяни каза: "Мен тука в това село тридесет години не е идвала полиция да ме пази, сега дошли да пазят сирийците. Утре, ако стане нещо, пак няма да има кой да ме пази."
Туй то.
Пък вие си го премятайте през глобалния, европейски, политически и какъвто пожелаете мироглед.
P.S. Това за политагитацията се отнася за нЕкои коментиращи, не за автора...
Автора, автора!!!
цитирай
23. saadi - Не мисля , че тоя случай е черно-бял .
30.04.2014 17:13
Съгласен съм , че завистта е може би най-отличителната черта на нацията ни , но не смятам , че тя е основната причина за изгонването на сирийците .
Основна вина , изобщо да се стигне дотук , носи държавата . Трябваше да бъдат взети мерки много отдавна и сега тия проблеми въобще нямаше да ги има .
Като човек дълбоко съжалявам бежанците от Сирия и изпитвам състрадание към съдбата им . От друга страна , като българин , мисля , че заселването на мюсюлмани в родината ми е нещо , което не мога да приема . Религията им е доказано опасна . Освен това , жителите на Розово имат рожденото право да приемат или не , който си решат на земите си . Дали ще са облечени с анцузи и ще гонят сирийци или ще си облекат костюмите от бала и ще настаняват у тях си рептили от Орион , си е техен избор . Поколения българи са оставили кръвта си в тая земя , за да имаме днес ние правото върху нея .
С две думи - раздвоен съм , мамка му .
Дори мислех изобщо да не коментирам и всъщност влязох в тоя постинг само защото знаех , че Тит ще цъфне моментално с такъв коментар с какъвто и цъфна . Но не нейните мисли по въпроса ме вълнуваха , а това как блогърът Блякпредатор ще реагира . Много интересна ситуация - хем се чувства длъжен да подкрепи оста Икономист-Тит , хем от коментарите му по другите блогове , на тая тема , се вижда че има известни резерви . Просто горях от желание да видя как ще ги усуче и завърти , така че да удари рамо на приятелския си кръг , без обаче да се ангажира с директно мнение . И като се почнаха тия неговите метафори , хиперболи и алегории - лебеди , цигани , цветя ... Много е добър , признавам му го :-))
цитирай
24. sestra - Тези съграждани, съселяни,
30.04.2014 17:16
имат достатъчно образование и що годе адекватен вид, че да няма как да не поемат отговорност за простотиите си. За сведение на защитниците на такова поведение свеждам до знанието ви, че в България е пълно с достойни хора с безупречно възпитание, които едва свързват двата края и не са тръгнали да се безобразят като тези. То да беше само това, бяха нарушени грубо човешки права. Ако не бъдат някак санкционирани, глобени, няма как да се надяваме на светло бъдеще. Няма ли възпитание, няма поколение. Няма ли култура, няма бъдеще, казал мъдрецът.
цитирай
25. tutankhamon661 - 23. saadi - Не мисля , че тоя случай е черно-бял .
30.04.2014 17:49

Имам чувството, че сме се наговорили – както обикновено.

Аз от няколко дни се смея на извъртанията, които прави Tit. Първо при Raylight оправда хората от Розово. После при Mamkamu се съгласи, че поведението им е простотия и дори започна да се оправдава - за коментирането при Raylight не била гледала видео по въпроса. А тук отново оправдава хората в Розово.

Как да не се смея? Не стига, че не умее да следи собствената си мисъл, а и позиция не държи. Обаче е “мерило” по всички въпроси.

цитирай
26. kostadin - Кой ви дава право да осъждате дей...
30.04.2014 18:59
Кой ви дава право да осъждате действия на сънародници ,които не познавате ?
Колко "бежанци" приехте в собствените си домове?
Къде ви е примера или така спортувате в чест на демокрацията по света
цитирай
27. ramone - Коце,
30.04.2014 19:24
ей ти го примера:
"Каракачанските овчари (куцовласите), конто са в изобилие по планината лятно време, твърде кавалерски се отнесоха с бунтовниците, като че тия последните за тяхно добро да бяха въстанали. И турците даже не отстъпваха от да не покажат своя мерхамет… „Като вървехме през планината — разказва Н. Обретенов и С. Пенев, — другарят ни Воойновски зярнал една говедарска кошара, в която стоял стар турчин и си варял кафе. Ние заградихме кошарата, да му не дадем време да избяга, и можаше да го запушим вътре, без да се помрьдпе. «Ага, виждаш работата в що се състои, ние сме комити, като две и две четири; но от вас не искаме друго нищо, освен хляб» — казахме ние на полууплашения ага. Той отговори, че ни е познал, прели да му се обадим, и ни покани учтиво да насядаме. Свари ни по едир горчиво кафе, което зае мястото на небесна манна, а после се разпореди и за ядене. На трьгвание, когато всинца се изправихме напредя му да му благодарим като на баща и Войновски извади да му даде една лира за доброто гостоприемство, то той отблъсна парите, и каза, че не е ханджия и че като ни е нахранил, изпълнил си е мусулманската обязаност. После ни показа пътя, като ни предупреди где имало башибозуци и где не."

Ей този текст ми дава правото "да осъждам действия на сънародници".
Оставям ти за домашно, да ми кажеш отде е това.
Виж, обаче как продължава нататък:
"Българите не постъпяха така. Освен предателството, ако някой измежду тях се намереше по-добър, той питаше най-напред колко пари ще му заплатим за труда!!…“
Това познато ли ти е?
Ще ти спестя как продължава по-нататък, щото е още по-гадно.

цитирай
28. saadi - Мда , Тутанкамоне . То и като четеш коментарите ясно се вижда , че не става да
30.04.2014 20:10
ги боядисаме Розовци в черно или бяло .
Ей ги Костадин и Рамоне , и те са поели по обичйния за блог.бг начин на спорене :
Единият извадил майка Тереза и вика : - Жените са светици ! , а другия показва една магистрална проститутка и му отговаря : - Не е вярно ! Жените са курви !

Та така ...
цитирай
29. alchemist - Тази история, с бежанците се пре...
30.04.2014 20:28
Тази история, с бежанците се преувеличава и то много.
цитирай
30. ramone - saadi,
30.04.2014 21:03
щом и ти не схващаш къв е проблема, заеби копеле, верно нема смисъл да се абиме.
Ше зема да се затътря към бара да жулим бира и да гледам Челси - Атлетико.
Не знам дали съм споменавал, че после Левски най-много обичам Челси.
Аре със здраве
цитирай
31. christof - Бре!
30.04.2014 21:22
Влизам преди малко и виждам трейлъра си най-отгоре на Първа. Благодаря на всички за коментарите, но няма да мога да отговоря на всички, а и не е необходимо. Особено на съмишлениците ми. Путинките и медведите напоследък са жалка картинка и мога само да се отнасям снизходително към тях. Все пак, видях, че блогерът Костадин ме е посетил и се е изпльокал в типичния си стил. На него смятам да отговоря - някак се чувствам длъжен.
Костадине, той Рамоне ти го е казал, ама по тънкия начин. Дето се вика, подбъзикнал те е ителигентно. Аз, понеже съм простак и пияница, няма да бъда толкова рамонски настроен.
Ще осъждам когото, където и както си поискам, Костадине. Ще обиждам, ще псувам и ще бъда винаги арогантен и циничен към подобни низши твари, които ти наричаш "сънародници". На мен тия едноклетъчни не могат да ми бъдат сънародници. Аз не искам, Костадине, да имам АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО с подобна сган от идиоти и нискочели отрепки в анцузи.
И, да - не ги познавам.
Защото не искам да ги познавам, Костадине.
Тези твои "сънародници" да не би да познаваха лично всеки един от сирийците, та ги прецениха като мангали, престъпници и изнасилвачи?
А? Кажи, Костадине.
Всъщност, не искам да ми отговаряш. Спести си глупостите. Винаги, когато се налага да ти пиша подобни коментари, Костадине, аз се чувствам зле и омерзен. Защото си възрастен човек, а аз уважавам възрастните хора.
Дори когато пишат откровени глупости, Костадине.

Към блогера Миневв - за теб, Миневв, важи последното изречение в постинга ми. Прочети си го сам.
Същото изречение се отнася и до Оливие и Фрийолдмена.
Фрийолдмен, сори, ама тоя път коментарът ти ме изнерви много.

На останалите - наздраве!
цитирай
32. hloris - Прав си,Жоро,и аз споделям твоето мнение,но...
30.04.2014 21:29
има едно друго положение,наречено Пирамидата на Маслоу,т.е.
когато на едно общество не са му задоволени основните жизнени
потребности,то то стои в основата и,не може да еволюира,но за
простотията с главно "П" просто няма база за никакво извинение,
българина наистина оскотя като нация,и най-вече духовно,стана зъл,
безмилостен,и безчувствен,деградира тотално,превърна се в жалък скот,
който изяжда себеподобните си в борбата за единия къшей подхвърлен хляб.
Очаквам с интерес продължението...началото е доста окуражаващо,типично в
твой стил,за което те поздравявам.
цитирай
33. freeoldmen - Фрийолдмен, сори, ама тоя път коментарът ти ме изнерви много.
30.04.2014 21:37
Щото съм прав.
Не аз де, незначителният прост човечец от Мачупикчово е прав.

P.S. Това за политагитацията не беше към тебе...
цитирай
34. christof - Не, фрийолдменчо,
30.04.2014 22:11
не си прав. Изнерви ме, защото коментарът ти е глупав, а имах друго мнение за теб.
цитирай
35. freeoldmen - 34. christof
30.04.2014 22:34
Здраве да има, вече ще знаеш за мене...
Но не чух какво каза за човека от М- ово, дето ще живее там, дето никой не иска...
цитирай
36. saadi - Рамоне , може и в мене да е грешката и да не съм разбрал тънкия ти намек .
01.05.2014 00:00
То тука вече стана като на бал през викторианската епоха - все едни тънки намеци се пускат . Па аз ако бях толкоз умен , в блог.бг ли щях да съм регистриран ? :-))

Работата е там , че проблемът не е един , друже . Аз (предполагам и всички останали) много добре знам коя е морално оправданата позиция . Но имам съмнения дали е правилната позиция . За народ преживял толкова национални катастрофи , ние сме успели да си извлечем учудващо малко поуки .

Тук на Пелопонес , спира кораба на трафикантите на 1-2 километра в морето и изсипва стотина пакистанци . Който доплува до брега - доплува . Пакистанци , нароил Аллах , дето се вика , няма да се свършат .
Гледал съм тия нещастни човешки същества , които не знаят дори къде са попаднали , само с окъсаните си дрехи на гърба , гладни , не умеещи да комуникират с местните хора , нямащи дори един навес над главите си .
Чувствах наистина дълбоко състрадание и винаги съм си мислел , че ако попадна на такива емигранти , особено пък жени и деца , ще им помогна с каквото и колкото мога .
После една група от тия нещастни , онеправдани люде , изнасилиха и убиха две румънски момчета , които работеха тук на километър от квартирата ми , в един цех за мрамор . И всичко изведнъж се обърна . Гърците скочиха и събраха де що имаше пакистанец , буквално като добитък . Незабавна екстрадация , без да питат кой от добрите пакистанци , кой от лошите .
И ние така сега - оправяли сме се криво-ляво без добри сирийци повече от 13 века , смятам че ще се оправим някак и по-нататък . Лошите сирийци пък са последното нещо от което имаме нужда в тоя момент .

И аз съм левскар . Наздраве !
цитирай
37. christof - Не знам дали съм споменавал, че п...
01.05.2014 00:21
ramone написа:
Не знам дали съм споменавал, че после Левски най-много обичам Челси


saadi написа:
И аз съм левскар .


Мога само да ви съчувствам момчета. :)))
Айде, наздраве!
цитирай
38. tutankhamon661 - 36. saadi
01.05.2014 01:00
saadi написа:
И аз съм левскар . Наздраве !



Знаех си аз, знаех си! Поне по един въпрос трябваше да се разминаваме.
Ми, к'во да правиш, няма човек без кусури. Той и Бойко Борисов е хубав човек, ама ей на, левскар.

Ха-ха ...

Щом викате, айде наздраве!

цитирай
39. perrorabiosotannen - И аз съм Левскар
01.05.2014 10:28
Много съжалявам за Челси. Това ще бъде първият финал в историята, във който двата отбора са от един град. Колкото до съществата със "кенефски" синджирчета и анцузи: "Ke les donen x el cul"
цитирай
40. minevv - да
01.05.2014 12:32
относно последното ти изречение...
понеже ми го пожела.. явно ти самия се кефиш да го правиш..
хора всякакви - всякакви удоволствия... родължавай да си се целуваш
Както се казва глупоста и грозотата не се крият..
и явно тази ти страна е по-добрата ;-))
загуба на време си
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 792693
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031