Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2014 18:22 - Моят епохален розов постинг
Автор: christof Категория: Забавление   
Прочетен: 10455 Коментари: 29 Гласове:
23

Последна промяна: 04.05.2014 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този път няма да има предупреждение. Всеки сам да си носи отговорността, прекрачвайки прага на скромния ми блог. Така че, правете му сметката!
           

           Честно казано, отказах се от епохалния си постинг, скъпи съблогери.

           Просто прецених, че "трейлърът" му (за незапознатите - предният ми постинг) е напълно достатъчен.
           Нали се сещате - точно като в ония филми, при които интересното в общи линии се изчерпва с гръмките им трейлъри. Един вид, ако сте гледали трейлъра, все едно сте гледали целия филм. За никого не е тайна, че напоследък Холишит (разбирай Холивуд) произвежда доста такива филми.

           Та и моята работа с епохалния ми розов постинг е долу-горе същата.
           Екшънът и интересното се изчерпаха с трейлъра му. Тия розови цървули едва ли заслужаваха и трейлър, ама нейсе, както казват.
           Всъщност, не съм сигурен дали е точно така.
           Всъщност, напоследък не съм сигурен в нищо, така че ще видим какво, аджеба, ще се получи.
           Признавам си, че когато писах въпросния трейлър, бях много афектиран от поредната гръмка проява на примитивизъм, бездушие, безчовечност, агресия и простотия, демонстрирани най-безцеремонно, гордо и нагло от наши сънародници.
           Признавам си също, че думите, които ми дойдоха наум тогава и исках да напиша, биха засрамили и пернишки тираджия (това пък откъде ми хрумна!? - дори не съм сигурен дали има пернишки тираджии).
           Признавам си, че тогава изпитах гняв, от който се раждат орки, Земята се тресе в гърчове, планини се сриват, а морета и океани се надигат и заливат всичко по пътя си.

           Признавам си, Фрийолдмен, така е. Признавам си, свободен стар човеко, но не се извинявам и ще разбереш защо.

           Обаче...

           Хм... Я, чекай да си сипем едно, че нещо внезапно ми се допи алкохол. 
           От мен да знаете - важното е алкохол да има.             Светът, скъпи съблогери, ще свърши тогава, когато свърши алкохолът. Свърши ли алкохолът, ще свършат и хубавите хора. Защото човек, който не пие алкохол, не е хубав човек. Това си е моя сентенция, така че, който има намерение да я употребява, трябва да иска разрешение да ме цитира. Иначе ще се съдим.
           Досега като че ли нямах повод да пия, но с всяка дума, която изписвам, поводът става все по-ярък и належащ - също като Слънцето и въздуха за всяка жива твар.

           Така. Хоп! Първа житна водчица - тра-ла-ла.

           Хайде, наздраве на всички!

           Докъде бях стигнал?

           Мдааа.

           До онова многозначително "обаче".

           Обаче, скъпи съблогери, в един от своите коментари под "трейлъра" ми, блогерът Рамоне спомена за едно от децата във въпросното село Розово. Дете, което като че ли наистина изказа най-разумното и човешко мнение по въпроса и точно там е поводът за някакъв оптимизъм, поне според самия Рамоне. Днес видях, че отново е припомнил на блоговите слепци този момент от позорния репортаж в отделен свой постинг.
           Признавам си, че тогава, на фона на озверелите и тотално изпростяли и оскотяли възрастни хуманоиди, подрънкващи с ланци, дебели като тоалетни синджири, мучащи нечленоразделно и ръсещи шовинистично-ксенофобски и с нищо неаргументирани глупости на килограм в национален ефир и то - в понеделник сутрин, аз не обърнах внимание на изказването на това момиче, което на видима възраст не беше повече от 12-13 годишно.
           В България за жалост обикновено е така - Простотията крещи, а Разумът мълчи. Или поне рядко се чува, защото гласът Му се губи в какафонията от агресия и неандерталска диващина, с която отдавна всички са свикнали.
           Няма смисъл да припомням какво каза това момиче, което предполагам е дъщеря на някои от дебилите-радетели за "чисто и свято село Розово" и "България на българите". Всеки, който иска, може да си пусне въпросния репортаж, да види и чуе - лично аз нямам нерви да изтрая това нещо още веднъж.
           Та, скъпи съблогери, припомняйки си този момент от прословутия понеделнишки репортаж, аз реших да погледна на случката по различен начин. А когато само два-три дни след това излезе (много удобно, между другото) и новината, че същите сирийски семейства са приети с хляб и сол в друго, почти съседно на Розово село (всъщност Крън май беше градче), аз окончателно взех това решение.
           Не ме разбирайте погрешно - аз въобще не съм си променил мнението относно розовите цървули в частност и относно голяма част от българите като цяло, а "казусът Крън" ми се струва зле режисиран спектакъл, за да се замажат лайната, които розовчани изсраха и, които дълго ще смърдят след тях, но не и на рози. Мненията, които съм си създавал през годините за хората и нещата от живота, обикновено са се оказвали верни и точно там е трагедията.
           Но, както и да е. Това е мой проблем, не Ваш.
           Исках най-вече да разбера дали не греша в преценката си относно този... да го наречем "казус Розово". Защото моята преценка наистина много рядко ме е подвеждала (да не казвам - почти никога) и, трябва да си призная, че бях леко притеснен да не би да съм изгубил форма. Накратко казано, виждате, че мотивите ми да погледна на "казуса Розово" под различен ъгъл са чисто егоистични и нямат нищо общо с приемането на същите тези сирийски бежанци с бъклица и дрян в съседното село (или град) Крън.
            Понеже основно ме обвиняват в това, че слагам всички в кюпа, както и че се отнасям прекалено сурово към сънародниците си, аз реших, скъпи съблогери, да се отдам на малко математика преди да се натряскам като донски казак. Реших да посмятам, така да се каже, преди да се замъгля съвсем, накъдето май отива работата. Така че, сега ще извадим малко цифри, за да видим прав ли съм, аджеба, в твърдението си, че в България по-голямата част от населението са Алфа-идиоти, Бета-диваци и Делта-тъпанари или не съм прав, както и дали мат’рялът наистина е лош. Защото, поне според моето скромно мнение (което, както вече споменах, почти винаги е вярно) "казусът Розово" е следствие на много лош и некачествен човешки мат’рял, оставен да щъка на воля из прекрасната ни Родина. Същото се отнася и за "казуса Крън", но него няма да го разискваме сега.

           Затова нека бързо преминем към смятането.
           Преди това, обаче, съм длъжен да отбележа две много съществени неща:             1-во нещо: умишлено съм занижил някои от стойностите, защото... а, бе... как да Ви кажа... Не ми се иска да са толкова високи, мамка му! Но това пак си е мой проблем, така че - забравете!
           2-ро нещо: изобщо не претендирам за меродавност на стойностите - нито съм статистик, нито кой знае какъв математик, въпреки че ще цитирам някои общоизвестни данни. Не съм и като местните копи-пейстъри и гугъл-многознайковци, за да Ви отегчавам със суха статистика. Всичко, което ще прочетете по-долу, е в резултат на мои познания, лична информация, персонални анализи и известно количество водка.
           Поради тези две причини, много моля местните гугъл-многознайковци, разбирачи и професори да си спестят професорските мнения относно математическата коректност на изложените от мен числа. Благодаря им предварително и наздраве!



           Така - според статистиката, населението на село Розово е около 1300 души. 
           Говедата, които мучаха нечленоразделно шовинистично-ксенофобските си тъпотии, според грубата ми преценка, не бяха повече от 50 души. Поне толкова показа камерата на селския мегдан (или поне на мен ми се иска да са били толкова). На "патриотичния митинг" пред "сирийската къща" да е имало още толкова нечленоразделни говеда - значи стават 100. Да предположим също така, че в селото има още примерно 200 души, които напълно споделят мнението на говедата от розовия майдан, а.к.а. селския мегдан, но поради някакви причини, не са излезли на "протеста".
           Тук отварям една малка скоба относно въпросните причини за неизлизането на протеста пред "сирийската къща".
           Причините, скъпи съблогери, може да са много, но, доколкото познавам българската народопсихология (а аз доста добре я познавам), те обикновено се свеждат до три:
           1-ва причина - страх.
           2-ра причина - шубе.
           3-та причина - страх до посиране.

  
           Или, ако трябва да обобщим, ще стигнем до една моя много стара максима относно значителна част от съвременните българи (обърнете внимание на думите "значителна част", както и "съвременни" преди да започнете да се пенявите и да ме псувате) - а именно, че са страхливци, които знаят само да джафкат на безопасно разстояние, но почти никога не хапят и нямат дори 1% от куража на много други съвременни народи. Т.е., голяма част от съвременните българи са така наречените от мен "тейбъл демократи" (в конкретния случай - "тейбъл патриоти").
           Или, казано още по-кратко и ясно - една значителна част от съвременните българи са си чисти помияри.
           Да, да, знам, че ще ми извадите Катуница като контрааргумент, но той няма да е никак коректен, защото случаят е единичен, там имахме директен брутален повод, дълги, мнооого дълги години робска търпеливост на местното население и полицейска и прокурорска дупедавщина (о, боже, каква изненада!!!), самият цар Киро е миризлив, нагъл лайняр и си го заслужаваше, а тези, които потрошиха и опожариха луксозния му цигански катун бяха футболните агитки на Ботев и Локото, а те са си олигофрени по принцип и ги умеят тия неща.
           Естествено, трябва чистосърдечно да призная, че онова в Катуница беше единствения път, когато подкрепих тия лумпенизирани педалчета, защото, както преди малко споменах, цар Киро е завършен лайняр, както и жената Му, децата Му, осела Му, гомното Му и роба Му, които също са лайняри.
           Или казано накратко - то оставаше и тогава нищо да не се случи, ебати!
           Но да не се отплесваме.
           Всъщност, скъпи съблогери, истината е, че лумпенизираните педалчета от агитките са силни, само когато са в общността на останалите лумпенизирани педалчета, а поединично са страхливи овце, които по нищо не се отличават от ония 200 страхливи овце от село Розово, дето не излязоха на розовия майдан да закачат гордо българския флаг за чардака на "сирийската къща" и да врещят дисхармонично "Бъл-га-ри! Бъл-га-ри! Бъл-га-ри!", от което, признавам си без бой, ми се приходи до кенефа по голема нужда. А пък де да знам - може и от сутрешното кафе да е било. Ако сте ми схванали тънката мисъл, една значителна част от съвременните българи са нещо като футболни агитки, съставени от страхливи, лумпенизирани педалчета.
           Както и да е.
           Наздраве!
           Та, с тия 200 страхливци, ксенофобските говеда от село Розово, казанлъшко, стават 300 души. Като теглим калема накрая, се получава, че крайно ксенофобски настроените Алфа-говеда съставляват 23% от населението на село Розово.
           А това, скъпи съблогери, никак не е малко.
           Забележете, че дори не споменавам останалите, които не са толкова крайни ксенофоби, но все пак са ксенофоби по един или друг начин.
           Ако приемем, че населението на село Розово е представителна извадка (а няма причина де не е) за голяма част от селското (а защо не и за голяма част от градското) население на България, картинката никак не става по-розова. Включвайки статистическата грешка, както и факта, че (ПОВТАРЯМ!!!) умишлено съм занижил описаните стойности, излиза, че почти 1/4 от населението по българските земи е съставено от крайни ксенофоби и примитивни диваци с промити от телевизия Алфа мозъци, което пък кореспондира в доста голяма степен с твърдението за "лошия мат’рял" (нема да споменавам чие е това твърдение, ’щото не е толкова важно). Най-малкото защото съм напълно убеден, че 90% от тия ксенофоби не знаят какво означава думата "ксенофобия", понеже са тъпи, а това вече е по-тъжно и от финала на индийска мелодрама.
           Естествено, много далеч съм от мисълта, че ксенофобията е само българско явление - нищо подобно.
           Но в случая, както казах, ужасяващото е, че въпросната ксенофобия е сериозно подплатена с изумителна липса на елементарен интелект, разумни аргументи, планетарна простотия и галактически идиотизъм, граничещ с Вселенска тъпота, което в комбинация с анцузите, дебелите ланци, нечистоплътните, доста мургави (!?) селски алкохолици и Алфа-патриоти с непраните камуфлажни шуби (сред които имаше и някакъв, дето страшно много ми заприлича на Гаргамел), размъкнатите, дебелогъзи селски моми, дърти, злобни лелки, неизмазаните, неугледни селски къщи, мръсните и разхвърляни дворове и счупените селски улици, придава на картинката едни особени, така да се каже, лайняно-кафеникави краски и съответния им лайняно-кафеникав аромат.
           Но нека да продължим с математиката, защото вече усещам, че се напивам и след малко ще ми е трудно да смятам. От мен да го знаете - започна ли да пиша дълги, засукани изречения, значи вече съм малко пиян. Но това пак си е мой проблем, а не Ваш.

           Хайде, наздраве!

           Преди време, скъпи съблогери, ми попадна някакъв материал, според който по света имало общо около 18 000 000 (словом - осемнадесет милиона) българи.
           Материалът беше от сериозен източник, но сега наистина не се сещам точно кой беше той.
           Да приемем отново статистическата грешка, както и че някой е преувеличил малко с милионите. Да свалим бройката с 3 милиона и да приемем, че българите по света са 15 000 000 (словом - петнадесет милиона), като включим и населението на самата България. Ако приемем, че то е грубо 7.5 милиона, като от тях българите са примерно 7 милиона души, излиза, че в останалата част от света живеят ни повече, ни по-малко от 8 000 000 (словом - осем милиона) души, които се определят като българи, носят български гени или такива с българско самосъзнание, както е модерно да се казва.
           Естествено, в случая говоря САМО за потомци на българин с българка, така че, оттук нататък, каквото и да прочетете, да се разбира това. Щото, ако вземем да смятаме и потомците на смесените бракове, сигурно съвсем ще му изтървем края, а усещам, че съм на път да изтърва и този.
           Значи излиза, че извън България живеят повече българи, отколкото в самата България. Това, разбира се, не мисля, че е чак толкова учудващо. Естествено, по-голямата част от тях са емигранти първо, второ, че и трето или четвърто поколение (’ба ли ма’а му!) и нямат никаква емоционална или каквато и да е връзка с България, но в случая говорим за български геном, ако ме разбирате какво се опитвам да кажа. Т.е., всички тези хора, независимо къде са се родили, къде живеят и дали знаят и пет думи на български език, носят в кръвта си българско ДНК, т.е., те биологически са българи.
           Това, разбира се, е напълно възможно - по времето на "светлото бъдеще" от България се изнесоха (не към братския СССР, разбира се) най-будните, способни и умни хора (според официалната статистика 500 000, а според неофициалната - Бог знае колко още!), а след 1989 година същата тенденция продължи (отново не по посока братския СССР), но с тази разлика, че тогава, заедно с будните, способни и умни хора, куцо, кьораво и сакато взе да се изнася от България, защото беше по-лесно, отколкото по времето на "светлото бъдеще".
           Според данни, на които може да се хване вяра, за последните 25 години (т.е. от 1989 година насам) от България са емигрирали близо 2 000 000 (словом - два милиона) души. Ако приемем, че голяма част от тях (да речем 40-50%, т.е. около половината) са успешни емигранти - в смисъл, че не живеят като добитък, не спят по парковете (или пък в пещера в Кипър и отходна тръба в Милано) и не ровят по контейнерите за смет, имат постоянна работа, добре заплатена, прилично жилище и могат да си позволят да живеят напълно нормално в страна с много по-висок жизнен стандарт, а същият процент при успешните емигранти, които са си вдигнали чукалата по време на "светлото бъдеще", е много по-висок (да речем 80%), излиза, че около 4.8 милиона души - или, хайде, да ги закръглим на 5 милиона - носещи в себе си български гени, са успешни емигранти, които никога и за нищо на света не биха се завърнали в България, просто защото нямат никаква разумна причина да го правят. 
           Това, драги съблогери, са все хора, които не са имали проблем да се слеят с обществата, в които са отишли да живеят, не са имали проблеми да приемат чуждия начин на живот, да успеят в работата си, да направят кариери, да създадат семейства, да възпитават децата си в добродетели, да ги изучат и подготвят за големия живот, както и да приемат съответната държава, която им е дала подслон, за своя втора Родина.
           Това са все хора, които са успели да се отърсят от типичната балканска ксенофобщина, тепегьозлък, дребен селски тарикатлък и шовинизъм и да се превърнат в нишки от чуждата тъкан.
           Това са все хора, успели да се реализират в държави с много по-високи изисквания и стандарти не само на живот, ами и на каквото още се сетите, държави, които са им дали свободата да избират какви да бъдат и как да живеят животите си, без да им пречат по никакъв начин. 
           Повярвайте - има много такива държави.
           България за жалост, обаче, не е от тях.
           Самият факт, че тези българи никога не биха се завърнали в България, говори, че те са доволни от живота, който чуждата среда им е дала възможност да си изградят.
           Защото, да се слееш със средата, означава също, че тя те е приела такъв, какъвто си (за разлика от розовите идиоти, които не приеха сирийците, само защото били сирийци), повярвала е в теб и ти е дала шанс.
           И аз съм напълно убеден (всъщност, аз го знам), че тези българи дори не се и замислят над обвиненията, че, според повечето от Вас, били загубили националната си идентичност, че били предатели на България, че били забравили корените си и други подобни глупости, с които Вие, неудачниците, си лъскате ниското самочувствие.
           Защото, ако все още не сте разбрали, светът се глобализира (колкото и банално и досадно да звучи това), процесът е необратим и който не успее да глобализира самия себе си, се превръща в мрънкащ неудачник, покрусен и смазан от лош бит и дрънкащ глупости за "България на българите", "България на три морета" и "Чисто и свято село Розово". 
           Един вид, превръща се в типичен розовчанин - прост, агресивен, бездушен, егоцентричен и мразещ себе си.
           А човек, който мрази себе си, няма как да обича другите.

           Мисля след малко да спирам със смятането по разбираеми причини.
           Наздраве! Тази вечер не ми върви много пиенето. Сигурно е заради темата. Доста тежка ми се види.

           Но, нека обобщим казаното дотук. Ако приемем, че гореспоменатите цифри са верни дори и с немалка степен на грешка (която пък не се знае дали е нагоре или надолу), излиза наяве един твърде страховит, но не и изненадващ факт - а именно, че през годините България не само се е обезкървила откъм качествен материал, ами направо е в кома от кръвозагубата.
           В кома е и на командно дишане.
           Дори само тези 2 милиона емигранти за последните 25 години да вземем предвид, са напълно достатъчни. За страна с население 7-8 милиона, каквато е България, това е адски много, скъпи съблогери.
           Адски много.
           Толкова е много, че не знам дали някои от Вас, професори и гугъл-многознайковци, си дава ясна сметка. А като имаме предвид, че тенденцията за изтичане на млади, читави и способни хора навън не само не е спряла, не само продължава, ами се и увеличава, картинката става все по-розова и по-розова. И, както споменава блогерът Рамоне в последния си постинг (наистина се надявам да не му е наистина последен), една много голяма част от изтичащата българска кръв са хора, бягащи не по икономически, а по чисто идеологически причини. Хора, които бягат основно от шовинизма, простащината, агресията, егоцентризма и завистта на сънародниците си - все "добродетели", които същите тези техни сънародници са превърнали в национален спорт.

           А това вече е страшно.

           И ни връща в началото.

           Мат’рялът, дами и господа.

           Ами... лош е.

           Колкото и да не Ви се иска, то се вижда. То крещи. В България е останал основно лош материал. В сериозно количество. И става все по-лош.
           Лош материал.
           Розов материал.
           Неук и нечистоплътен човешки материал, намирисващ на пот, с дебел ланец на врата и анцунг Адидас, червен на цвят.
           Материал, който не иска сирийци да живеят в съседство с него, защото се страхува да не изколят децата му, да не взривят барутните погреби близо до селото и да не го изнасилят, но в същото време - материал, който няма нищо против, в безценното му, етнически чисто розово село да дойдат като бежанци украинки и рускини, защото същият този лош материал страшно много иска да ебе украинки и рускини - похотливо, просташки и типично по български, без да се замисля, че, ако някога в тъпото му село наистина вземат, че се настанят бежанци от Украйна или Русия, то това ще са хора, бягащи от нещо ужасно и гадно, каквото е войната. И, като гледам какво се случва в Украйна, май тази перспектива никак не изглежда илюзорна.
           Защото същият този лош материал през целия си мизерен живот е мечтал да ебе украинки и рускини, но вместо това цял един мизерен живот е бил принуден да живее със селската си, дебелогъза, разплута, космата и нечистоплътна лелка. Същата онази лелка от репортажа, която се "страхуваше" да не дойдат лошите сирийци и да я изнасилят, а всъщност мечтайеки си тайно да дойде някой лош сириец и да я изнасили, защото пияното шовинистично говедо у дома не може да го вдига от двайсе години.
           Мога да продължа така с материала до безкрайност, но няма да го направя.
           Защото не искам.
           Защото се уморих.
           Защото съм омерзен и изцапан.
           Защото знам, че повечето от Вас ще се засегнат лично, с което пък автоматически ще се причислят към лошия материал, доказвайки напълно думите ми. За пореден път. Знам го така, както знам, че след деня идва нощ и обратно. Знам го, защото винаги става така под подобен мой постинг.
           Защото село Розово, скъпи мои съблогери, е една капка в океана. Село Розово дори не е толкова страшно и важно. Твърде много неща се изговориха и твърде много ценно време се пропиля по тия селски идиоти. Село Розово беше просто един от многото поводи.
           Истината е, че средата е токсична, скъпи съблогери. Тя е отровена от десетилетия и в тази среда се раждат корупция, ксенофобско мракобесие, омраза към себеподобните, чудовища, воленсидеровци, боянрасатевци, ахмеддогановци, батсалита и още, и още подобна паплач от нечовеци, които тъпчат тази прекрасна земя и продължават да я отравят.

           Защото няма нищо ново под Слънцето, скъпи съблогери.

           Все същата стара агресия, бабаитлък, байганьовска разпасаност и пълна липса на мярка във всичко.

           Все същата "розова" история, гледана през мръсните сиво-кафеникави български очила на сбърканите Ви същности, идиотския Ви преход и все по-чезнеща историческа памет.
 
           И на фона на всичко това, в срамния и позорен репортаж, едно 12-13 годишно момиче каза най-разумните и човешки думи, сякаш отчаяно опитвайки се да отсрами и оправдае побеснелите и разпенявени австралопитеци около себе си. Дори и да са били заучени предварително тези думи, дори и да звучаха така, сякаш декламирани в час по български пред разсеяния даскал, те наистина бяха единственото нещо, от което поне малко лъхаше някакъв оптимизъм. В това отношение Рамоне е прав.
           Но...
           Но знаете ли какво.
           Аз мисля, че перспективите пред това невинно младо създание са само две.
           Едната перспектива е след време да се превърне в същото шовинистично, тъпо и агресивно лайно като тлъстата си, неука майка или простия си, агресивен баща-булгар, което не му го пожелавам.
           А другата перспектива е след десетина години да емигрира като повечето свои връстници, отнасяйки със себе си още една безценна капка българска кръв навън.

           Затова, Фрийолдмен, аз няма да се извинявам на никого. Нито на теб, нито на розовчани, нито на когото и да е. Не дължа извинение никому, защото никого не съм обиждал безпричинно. Нямам никакво намерение да се извинявам заради това, че съм казал истината.

           Но няма да се извиня най-вече заради това, че онова 12-13 годишно момиченце има само две тъжни перспективи пред себе си, докато живее в отровната среда, която Вие, Фрийолдмен, сте създали за него.

           Заради него няма да се извиня.

           За всички, които са прочели това дълго нещо между редовете и са разбрали - наздраве, приятели! 

           Останалите - вие си знаете, но пак ще го припомня. Останалите можете съвсем спокойно да ме целунете по белия задник!

           Амин!


 

            
 

 



Гласувай:
25



1. rustam - Малиииии,
04.05.2014 18:42
много дълго бе. Кажи честно: ти това като го написа, прочете ли си го после сам? Ако речеш, че си - ще го прочета и аз.
Защото от първите абзаци ми заприлича на малко разводнен "розов трейлър", но пак със същия смисъл. Зубровката е по-добра от житната. Опитай я.
цитирай
2. christof - Свилене,
04.05.2014 18:51
в интерес на истината, това е писано снощи на леко пияна глава, но не го публикувах. Преди малко го прегледах и, без много корекции, го предоставих на Вашето внимание.
И това съвсем не е най-дългия ми постинг.
Не мога насила да те накарам да го прочетеш - ти си решаваш.
Ще пробвам и зубровката - щом казваш, че е по-добра от житната.
:))
цитирай
3. christof - Току що изтрих възглупавия и обиден ...
04.05.2014 19:23
Току що изтрих възглупавия и обиден коментар на блогера Подводни. Този нахалник явно така и не разбра, че не ми се разправя с него - хем преди време изрично го бях предупредил за това, но той, като типичен булгар, не знае мярка.
Няма да търпя обидни коментари и лични нападки.
цитирай
4. blondinkas4uk09 - И аз искам да кажа само няколко думи
04.05.2014 19:53
за идейната (или духовна) емиграция, че тя наистина е факт и в момента според мен може би по-разпространена от икономическата. Говорила съм с българи и в България и в чужбина, на които толкова им е писнало (особено от по-малките населени места) да бъдат унижавани от разни местни, прости и агресивни феодали, че отиват в чужбина, сменят си имената, така че да нямат нищо общо с българските им имена - например Мила Стоянова се превръща в Майла Стоун и т.н. - мога да дам поне 10 примера на хора, които лично познавам, и единственото, което искат е да забравят, че съществува държава България. Голяма част от сънародниците ни, които в България просто са искали уважение от страна на държавата, равен шанс, а не необходимост от връзки и корупция на всяка крачка, се чувстват ето така: ще използвам думите на една приятелка, която казва: "чувствам се щастлива тук, аз съм такава - като тези хора, смятам Англия за своя родина и изобщо не ми липсва България и няма какво да правя там."
Да, за Родината ни това никак не е оптимистично, но ... връщане назад предполагам, че няма.
цитирай
5. freeoldmen - Няма да търпя обидни коментари и лични нападки.
04.05.2014 20:38
Браво, време е да се разграничим от простаците!!!...но в твоя блог, иначе в поста на ramone можеш открито да ме псуваш на майка...






цитирай
6. tutankhamon661 - christof
04.05.2014 20:55

И на мен момиченцето ми направи много силно впечатление. Чак тръпки ме побиха. Докато я слушах как казва “Tе не са направили нищо лошо. Има и малки деца”, си помислих “Hе е умряла надеждата за България”. Сега пак ме побиха тръпки.

Много ми се иска да ги видя тези “розови патриоти” как биха реагирали, ако вместо група жени, старци и деца, там са настанени истински терористи, за каквито опитаха да ги представят. Да ги гонят ли? Само не знам как биха събрали смелост!

цитирай
7. perrorabiosotannen - 6+
04.05.2014 21:05
Дори и да беше двойно по - дълго, щях да го прочета, всъщност прочетохме го заедно със съпругата докато пиехме бира в един бар и така... Наздраве!
цитирай
8. christof - Браво, време е да се разграничим от ...
04.05.2014 21:34
freeoldmen написа:
Браво, време е да се разграничим от простаците!!!...но в твоя блог, иначе в поста на ramone можеш открито да ме псуваш на майка...



Конкретно теб не съм те псувал в постинга на Рамоне (всъщност, не помня изобщо да съм псувал някого КОНКРЕТНО), но щом така искаш... добре - псувал съм те.
Продължавайте да потвърждавате теориите ми, Фрийолдмен, продължавайте! :))





цитирай
9. born - Случката в Розово е доста сложен и ...
05.05.2014 00:10
Случката в Розово е доста сложен и неясен казус, затова лично аз няма да взема отношение, още повече съм на няколко ракии, което горещо препоръчвам на уважаемия Кристов, като антипод на водките, които не могат да бъдат конкуренция на нашенската ракия, най-вече домашната. В заключение, мога да кажа само най-сърдечно и обобщаващо : Наздраве ! И както беше казал клиентът на електроснабдяване, когато набрал телефона и му се обадили от ВиК : и на ксенофобите и на антиксенофобите да им ...! Айде пак - наздраве !
цитирай
10. kostadin - Браво това е почти проблясък. Вс...
05.05.2014 00:19
Браво това е почти проблясък .Всъшност ти какъв си православен християнин или измекярин на черния президент.
Що се касае до сметката -скоро ще дойде и видов ден.С такива дребни проблясаци няма да можеш да получиш нищо .Пфу !Как се нарича власт избиваща собствените си граждани .Садам овщина или Обамовчина.
Ямвно е ,че Путин в тази игра още го няма .Има само евродемонократи!
Няма как да имаш розов постинг Та ти си посинял от гърча на враговете на православието.
цитирай
11. blackpredator - както е казал бай Радичков,
05.05.2014 00:45
Араламбене му е майката...
цитирай
12. getmans1 - Костинброд - Розово - Крън - ......... /активни мероприятия/
05.05.2014 01:38
Хайде бе, едно село дето си знаят и имената на кучетата си, кметицата научила последна след полицията и телевизиите, а в другото село вече пък разточвали листите за баницата и размитали за гости!

Смърди яко на провокация, така че негативното отношение пак си е заслужено!
цитирай
13. hopfen - Ами....абе...е ти си знаеш:)
05.05.2014 02:22
"Няма да търпя обидни коментари и лични нападки." -щом имаш сила да удариш, трябва да имаш сила и да понесеш удар, иначе ставаш за пълнеж на ония 23%...
Не, че не съм съгласен с голяма част от написаното, но -точно това "но" е като хубаво питие сипано в мръсна чаша.
цитирай
14. vmir - Най обичам хора, на които Библията им е като писана на китайски, да парадират с православие.
05.05.2014 08:01
kostadin написа:
Та ти си посинял от гърча на враговете на православието.


Все едно виждам кагебист да се прекланя пред Исус. Не, че го няма, но това е арогантно бездарен театър на абсурда, изпълняван по нареждане за разпознаване и "мероприятия" спрямо "враговете". Тъпо и нагло.
цитирай
15. christof - Добро утро на всички!
05.05.2014 08:23
Току-що отново изтрих обидния и тъп коментар на блогера Подводни. Сигурен съм, че този нагъл съвременен бай Ганьо дори не е прочел постинга, нито се е опитал да вникне в написаното, но като всеки един типичен булгар е решил да се изсере на метеното.

Подводен, разкарай се от блога ми!

Казах ти го преди време, казвам ти го и сега. Спри да ми цапаш блога с глупостите си!
Не ми се прави на голям мъжкар, свит удобно зад клавиатурката, далеч от мен. Защото съм сигурен, че, ако ме срещнеш наживо, ще се насереш.
Толкова за теб. Оттук нататък просто ще те трия без обяснения.

Костадине, нали съм ти казвал да си гледаш старините, човече. Каквото и да прочетеш, написано от мен, все на политика го избиваш - червени, сини, СССР, САЩ, ЕС... Не ти ли омръзна, бе, Костадине?
А бе, я да те попитам - ти прочете ли постинга?

Хопфен, виждам, че от време на време се отбиваш при мен и коментираш, като обикновено си на противоположното мнение. В това, разбира се, няма нищо лошо. Аз обичам да споря с хора, които са поне на моето интелектуално ниво. Но когато непредизвикано някой откровено ме обижда, просто така - само за да си достави душевна чекия, без да напише и една дума по темата, го трия незабавно. Същото се отнася и когато някой обижда непредизвикано други хора в блога ми. При блогера Подводни, когото явно визираш, нещата са още по-чисти и ясни - него съм го предупредил преди много време, че повече няма да го отразявам за каквото и да е и си спазих уговорката, защото аз съм пич и винаги си спазвам уговорките. Той, обаче, явно е дебил, защото не взима от дума.
Затова, Хопфен, причисляването ми към тези 23% е адски несериозно и ти го осъзнаваш, предполагам.
Аз не мисля, че съм ударил някого - аз казвам истината. А явно на повечето от Вас тя не им отърва.
А това си е мой блог и аз определям правилата в него - кой да пише, как да пише, доколко да си разиграва коня и т.н.
На останалите ще отговоря по-нататък.
цитирай
16. kbalenciaga - Случилото се в с.Розово
05.05.2014 12:23

И последващата масова дезинформация и манипулация, включваща всички големи медии, показа как Червените олигарси със своите слуги могат да правят каквото си искат с "мнението" на голямата част от ССК(Столична средна класа).
Това беше показателен пример колко лесни са за манипулиране.

И след като някой от тях разбраха как са ги водили за носа по най елементарен начин, започнаха да се обръщат...до следващия път...

цитирай
17. reptiloid - tanya7713, а който няма черен дроб?
05.05.2014 12:39
цитирай
18. injir - Taka e в БГ-то. . . В едното село вд...
05.05.2014 14:42
Taka e в БГ-то... В едното село вдигат въстание, а в другото - мъжете стоят до п... до полите на жените си... То затова въстанията ни са все в кръв удавени.../ Чети историята.../А ти от кой мат"рял си?:)
цитирай
19. tanya7713 - Мисля. че от моя е останал малко - ...
05.05.2014 14:57
reptiloid написа:

Мисля. че от моя е останал малко - ще клъцна...
цитирай
20. christof - injir
05.05.2014 15:25
Аз съм от градивния материал. Само дето дюлгерите не стават.
цитирай
21. christof - tanya7713
05.05.2014 15:27
Какво общо има коментарът ти за черния дроб с темата на постинга ми?
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Струва ми се, че всичките тези &q...
05.05.2014 15:29
Струва ми се, че всичките тези "бунтари" от с.Розово са били маниполирани от местните власти. Ако това бе желанието на хората от селото, то на площада щяха да са повече. Не приемам твърденията ти за външният вид на селяните, така изглеждат циганите от катуните. Имаме вила в с.Макоцево и понякога ходя там със семейството си. Хората изглеждат добре облечени и къщите са им хубави, дворовете подредени. Ето последния ми постинг за там, погледни къщите:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/turizam/2012/11/29/s-makocevo-v-nachalota-na-esenta-i-moia-pyklen-plan.1025818
Това за емиграцията за съжаление е вярно, но има общо със случая в селото до толкова, доколкото поведението и действията на властоимащите от няколко правителства са дотегнали на хората и младите не искат да поемат негативите им, още повече че навън успяват да намерят реализация на своя потенциал. Обикновените хора в България събраха много дрехи и храни за сирийските бежанци, което говори, че сме състрадателни и гостоприемни. До този момент не сме имали такъв прецедент и не бива да се обобщава за всички останали. Обидно е да говориш така за хората, останали тук и това не го приемам по много причини.
цитирай
23. blackpredator - tanya7713,
05.05.2014 15:30
tanya7713 написа:
2 уникални рецепти за пречистване на черен дроб

питиетата с лед, се пързалят около дроба. :D
цитирай
24. christof - kasnaprolet9999
05.05.2014 15:38
Най-хубавото на интернет е, че всеки има право на мнение. Е, почти всеки де - поне що се отнася до моя блог.
Това за състрадателността на българите просто ще го пропусна покрай... очите си - все едно не съм го прочел. :)
цитирай
25. christof - blackpredator,
05.05.2014 15:39
точно затова се слага лед в питието - за да се пързаля около джигеря. Ти си един много проницателен човек.
цитирай
26. christof - Скъпи съблогери,
06.05.2014 00:11
в момента съм сериозно надран, но, четейки коментарите ви под този постинг, си правя заключението, че по-големи глупости скоро не съм чел. Благодаря Ви, скъпи съблогери!
Айде, наздраве за моя имен ден!
цитирай
27. enjoy6 - Честит Имен Ден!
06.05.2014 16:19
Наздраве!:)
цитирай
28. sestra - Наздраве...
07.05.2014 09:30
Имам принцип да не приемам сравнения на човешка низост с каквито и да било живи други създания - просто днешният човек е така да се каже пяната, останала от човека изобщо, навсякъде, където погледнеш. Тъй, че добитък, неандерталци, австралопитеци, тези всичките да служат за поука на розовите по-добре. И още - напоследък често си мисля, че цялата тая мизерщина не ни е точно българска. Да. Нещо на руска зараза взе да ми прилича. Вековита болест, персистираща в поколенията, защото тя, руската мизерия е такава. И като добавим, че сме единствената май нецивилизована страна заедно с Русия, в която населението постоянно намалява по посочените горе причини, изяснява се това. И си мисля още, че днес и розовите, и кафявите, и още всякаквите българи имат шанс да се поусетят малко, че тук е друга земя и друг народ. Нашите. Малко достойнство чудеса прави. О, да, Честит Имен ден вчерашен :)
цитирай
29. kostadin - . . . . . . . Подводен, разкарай се от ...
11.05.2014 09:01
christof написа:
.......

Подводен, разкарай се от блога ми!

Казах ти го преди време, казвам ти го и сега. Спри да ми цапаш блога с глупостите си!
Не ми се прави на голям мъжкар, свит удобно зад клавиатурката, далеч от мен. Защото съм сигурен, че, ако ме срещнеш наживо, ще се насереш.
Толкова за теб. Оттук нататък просто ще те трия без обяснения.

Костадине, нали съм ти казвал да си гледаш старините, човече. Каквото и да прочетеш, написано от мен, все на политика го избиваш - червени, сини, СССР, САЩ, ЕС... Не ти ли омръзна, бе, Костадине?
А бе, я да те попитам - ти прочете ли постинга?..........................

Хопфен, виждам, че от време на време се отбиваш при мен и коментираш, като обикновено си на противоположното мнение. В това, разбира се, няма нищо лошо. Аз обичам да споря с хора, които са поне на моето интелектуално ниво.к.

ЩОМ СИ Е ТВОЙ НАПРАВИ СИ ГО ЛИЧЕН И СИ ГО ЧЕТИ ,ДОКАТО
ПОУМНЯВАШ С ГОДИНИТЕ
Но доколкото мога да чета, ти се обръщаш към съблогерите си.
Защо не си гледаш младините ,ами се тормозиш с тази лява паплач ,която ти се привижда из блоговото пространство Я си намали пиенето за да не ти се вижда света изопачен.
Явно си голям мъжкар- правиш забележки на българи ,които не познаваш.А знаеш лш къде са сегя "сирииците".Пратили са ги в турско говорящо село в хоето ходжата се е оплаквал от джихадистите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 794549
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930